Jobs

Momenteel op zoek naar :

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Momenteel op zoek naar :

Junior Technical Sales Support 

Gepassioneerd door HVAC en klanten?

Dan ben jij de M/V/X die wij zoeken.

 

 

Jouw Rol en Verantwoordelijkheden

Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en opvolging van de offertes en de vragen van onze klanten. Als interne rots in de branding van het sales team, werken jullie samen aan een uitstekende klantenservice

 

 Jouw Kerntaken

  • Je zorgt voor de dagelijkse opvolging van de technische vragen van onze klanten
  • Je analyseert lastenboeken, meetstaten en plannen
  • Je interpreteert de vragen en zet deze om in een duidelijke offerte
  • Je vraagt prijzen op bij onze leveranciers
  • Je volgt de offertes verder op en informeert het sales team

 

Jouw Competenties

  • Je werkt nauwkeurig
  • Je bent besluitvaardig en resultaatgericht
  • Je bent communicatief sterk en klantgericht
  • Je hebt verantwoordelijkheidszin en werkt autonoom
  • Je bent leergierig en nieuwsgierig
  • Je verdeelt je tijd juist, rekening houdend met urgentie/belangrijkheid

 

Jouw Kwalificaties

  • Je hebt een opleiding HVAC op een niveau bachelor, of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent IT-minded en kan vlot werken met diverse programma’s

 

Ons Aanbod

We bieden een uitdagende job in een groeiend, dynamisch en gezond familiebedrijf. De vlakke organisatie zorgt ervoor dat je dicht bij je collega’s en het management staat. Je rapporteert rechtstreeks aan het management. Je kan rekenen op een marktconform salaris. Bovendien geniet je van een hospitalisatieverzekering als extralegaal voordeel. Ben je ambitieus en lijkt deze uitdaging iets voor jou? Laat het ons weten en neem snel contact op!

 

----------

Momenteel op zoek naar :

Magazijnmedewerker

In ons magazijn voel jij je als een vis in het water?  

Dan ben jij de M/V/X die wij zoeken! 

 

Je staat- samen met je collega’s en teamverantwoordelijke sta je in voor de inslag, orderpicking, verpakken en het laden van onze goederen. 
 

 Jouw Kerntaken 

·        Je lost de goederen in ons magazijn en controleert deze 

·        Je plaatst binnengekomen goederen op de juiste plaats 

·        Je pickt de goederen en verpakt ze 

·        Je laadt de goederen in 

·        Je staat mee in voor de orde en netheid van het magazijn 

·        Je zorgt mee voor een veilige werkomgeving 

 

Jouw Competenties 

·        Je bent nauwkeurig

·        Je bent loyaal en integer  

·        Je bent klantgericht en gedreven 

·        Je kan zelfstandig werken en bent resultaatgericht 

 

Jouw Kwalificaties 

·        Je kennis van het Nederlands is goed (begrijpen, spreken en lezen)  

·        Je kan werken met een PC (basis) 

·        Attest stapelaar, reachtruck/heftruck en/of rolbrug zijn een pluspunt  

·        Je bent bereid te werken in ploegen: 6u00-14u22 & 12u38-21u 

 

 

Ons Aanbod 

We bieden een uitdagende job in een groeiend, dynamisch en gezond familiebedrijf. De vlakke organisatie zorgt ervoor dat je dicht bij je collega’s en het management staat. Je kan rekenen op een marktconform salaris inclusief ploegenpremie. Bovendien geniet je van een hospitalisatieverzekering als extralegaal voordeel. Lijkt deze uitdaging iets voor jou? Laat het ons weten en neem snel contact op! 

---------

Momenteel op zoek naar :

HR Specialist

Jobomschrijving

Je staat in voor het volledige rekruteringsproces van A-Z voor zowel arbeiders als bedienden:

  • Je stelt vacatureteksten op
  • Je staat in voor de verwerking van de inkomende cv’s
  • Je weet als geen ander de juiste persoon op de juiste plaats te zetten door middel van een degelijke intake en een professionele screening
  • Je werkt rekruteringsacties uit en bent alert voor nieuwe tendenzen
  • Je ondersteunt de nieuwe medewerkers bij hun opstart en volgt hen verder op via tussentijdse evaluaties
  • Je detecteert eventuele opleidingsnoden en staat in voor de uitwerking van opleidings- en vormingsacties
  • Je denkt proactief na en doet verbetervoorstellen rond de employer branding
  • Je bent de vertrouwenspersoon voor de interne medewerkers en draagt zo bij tot de werktevredenheid en positieve werksfeer
  • Je werkt nauw samen, overlegt met de andere collega HR en fungeert als back-up voor de loonberekening
  • Je werkt voor beide sites van het bedrijf, nl in Gent en in Doornik. Je bent dus flexibel qua verplaatsing.

 

Profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor of masterdiploma of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je kan terugblikken op een eerste relevante werkervaring in HR en meerbepaald rekrutering
  • Je kan snel schakelen en werkt vlot samen met verschillende interne en externe stakeholders
  • Je hebt kennis of sterke interesse in sociale wetgeving, zodat je de medewerkers kan verderhelpen bij eventuele vragen
  • Je kan vlot communiceren in het Nederlands en hebt een vlotte kennis Frans
  • Je bent discreet ingesteld, hebt een handson attitude en bent positief assertief
  • Je bent administratief en organisatorisch sterk en kan goed werken met verschillende software systemen

 

Aanbod

  • Je krijgt een uitdagende en gevarieerde functie aangeboden met verantwoordelijkheid en de kans om het HR beleid mee verder vorm te geven
  • De vlakke organisatie zorgt ervoor dat je dicht bij je collega’s en het management staat
  • Je kan rekenen op een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met allerlei voordelen
  • Er wordt een opleiding op maat voorzien
  • Mogelijkheid tot 4/5 regime
  • Je komt terecht in een aangename werkomgeving binnen een groeiend en innovatief familiebedrijf

 

Interesse?

 

Stuur je CV naar joke.claeys@carnoy.be en je krijgt ons heel snel aan de lijn!

 

---------

Momenteel op zoek naar :

Business Process Manager

Carnoy Negoce Verkoop 

Gepassioneerd door nieuwste software ontwikkelingen en de automatisatie die daarmee kan gerealiseerd worden?  

Dan ben jij de M/V die wij zoeken! 

 

Jouw Rol en Verantwoordelijkheden 

Je bent verantwoordelijk dat alle processen in het bedrijf efficiënt verlopen. Je denkt mee welke bedrijfsprocessen geautomatiseerd kunnen worden, hoeveel resources hiervoor nodig zijn. Je rapporteert rechtstreeks aan de directie. Je bent ook verantwoordelijk voor goed draaien van de bestaande applicaties en het nodige onderhoud.  

In de praktijk 

Dagdagelijks zal je werken met nieuwste versies van de meest performante software. Voor véél toepassing zullen dat Microsoft cloud producten zijn, inclusief de meest recente en toekomstige AI mogelijkheden. Je zal samenwerken met 4 andere collega’s. De job is hands-on, je trekt projecten, stuurt consultants aan waar nodig. Je maakt gebruik van (low) code. Bedrijfsprocessen optimaliseren kan men niet door één technologie te gebruiken, je zal van véél verschillende software kennis moeten hebben of bijleren om tot een goed wrekende oplossing te komen.  

Jouw Kerntaken 

  • Je begrijpt de bedrijfsprocessen tot in de details en denkt proactief mee welke processen en hoe deze efficiënter kunnen. (nieuwe proces flows, nieuwe IT systemen, nieuwe technologieën,…) 
  • Je bent verantwoordelijk voor een vlotte werking van de interfaces tussen de verschillende systemen  
  • Je neemt een sleutelrol bij de implementatie een nieuw ERP (Microsoft Business Central) implementatie 
  • Je neemt een sleutelrol bij de implementatie van een nieuw WMS implementatie 
  • Je neemt een sleutelrol bij de implementatie van een nieuwe webshop 
  • Je neemt een sleutelrol bij de implementatie van hetzelfde ERP in een andere onderneming 
  • Je neemt een sleutelrol bij de integratie van 2 ondernemingen op vlak van processen en software. 

Jouw Competenties 

  • Je hebt een goede kennis van Microsoft producten, je weet de juiste tools voor bepaalde jobs (Fabric, Power Platform, Dynamics, …)
  • Je beheerst Power Query en/of SQL om ad hoc analyses en transformaties uit te voeren 
  • Je hebt ervaring met Microsoft Dynamics 365 Business Central (Nav) 
  • Je bent stressbestendig, besluitvaardig en resultaatgericht 
  • Je bent nauwkeurig, gedreven en analytisch 
  • Je bent nieuwsgierig, en leergierig 
  • Je krijgt een kick uit zaken structureel te verbeteren (efficiënter te maken) 
  • Je past je gemakkelijk aan, neemt nieuwe mogelijkheden snel op en past deze toe in jouw werk. 
  • Je hebt verantwoordelijkheidszin en werkt autonoom 
  • Je verdeelt je tijd juist, rekening houdend met urgentie/belangrijkheid 
  • Je begrijpt de wisselwerking tussen IT en de Business  
  • Je begrijpt de business kant (bedrijfsprocessen) 
  • Je begrijpt ook de IT kant (hoe de software werkt, hoe de architectuur in elkaar zit) 
  • Je hebt geen schrik om, waar nodig, wat lijnen code te lezen, leren begrijpen en zo nodig schrijven om jouw doel te bereiken. 

 

Jouw Kwalificaties 

  • Je beschikt over Master Handelsingenieur, Master IT of soortgelijk door ervaring  
  • Je hebt ervaring bij implementaties van bedrijfsprocessen 
  • Je leert héél snel (nieuwe software mogelijkheden) en kan dit toepassen in de praktijk  

 

Ons Aanbod 

  • We bieden een intellectueel uitdagende job in een groeiend,  
  • Je krijgt de mogelijkheid om de manier van werken efficiënter te maken op de héél ingrijpende niveaus 
  • Dynamisch en gezond familiebedrijf.  
  • De vlakke organisatie zorgt ervoor dat je dicht bij je collega’s en de directie staat.  
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de directie.  
  • Je kan rekenen op een marktconform salaris inclusief maaltijdcheques .  
  • Bovendien geniet je van een groeps-en hospitalisatieverzekering als extralegaal voordeel.  

 

Ben je ambitieus en lijkt deze uitdaging iets voor jou? Laat het ons weten en neem snel contact op!